Dark Knight og IMDB
4 posters
Side 1 av 1
Dark Knight og IMDB
ok, IMDB er en fantastisk side, men dette er litt fjernt. Samma hvor bra Dark Knight er (skal se den snart;) så er dette litt for dumt: http://us.imdb.com/chart/top
Re: Dark Knight og IMDB
Oh yeah! :-D
Har venta på denne i et par år nå, og skulle ikke overraske meg om den er nettopp så bra... ;-) Vil vise seg i morra!
-Øyvind
Har venta på denne i et par år nå, og skulle ikke overraske meg om den er nettopp så bra... ;-) Vil vise seg i morra!
-Øyvind
Saxofonmannen™- Fiend
- Antall Innlegg : 32
Hæ?!!!
Det syns jeg var litt vilt. Jeg syns den første var bra, har ikke sett den andre enda, men det må da være grenser!! Vel, nå har den i alle fall satt lista sjukt høyt for hvordan jeg kommer til å se på filmen når jeg ser den... "denna børr værra bra!!"
Noen som har sett 3:10 to Yuma? Anyone?
Det syns jeg var litt vilt. Jeg syns den første var bra, har ikke sett den andre enda, men det må da være grenser!! Vel, nå har den i alle fall satt lista sjukt høyt for hvordan jeg kommer til å se på filmen når jeg ser den... "denna børr værra bra!!"
Noen som har sett 3:10 to Yuma? Anyone?
ja syns dette var litt drøyt, men klart jeg gleder meg øyvind;) tror den blir sjukt fet.
3:10 to yuma? har sett halve var dødstrøtt
3:10 to yuma? har sett halve var dødstrøtt
"then I saw her face, now I'm a believer"
det... var... en... sjuuuk.... opplevelse.... .... *ettertenksom/reflekterende stillhet*
det... var... en... sjuuuk.... opplevelse.... .... *ettertenksom/reflekterende stillhet*
3:10 to yuma var dritbra!
Sven- Trapstar
- Antall Innlegg : 56
Ole Jørgen skrev:det... var... en... sjuuuk.... opplevelse.... .... *ettertenksom/reflekterende stillhet*
Herved bekreftet! :-D
-Øyvind
Saxofonmannen™- Fiend
- Antall Innlegg : 32
Side 1 av 1