Doug Burr - i gata til Tom McRae, Ane Brun og Minor Majority
3 posters
Side 1 av 1
Doug Burr - i gata til Tom McRae, Ane Brun og Minor Majority
Sist endret av Ole Jørgen den Fre Mar 07, 2008 1:07 am, endret 1 gang
Re: Doug Burr - i gata til Tom McRae, Ane Brun og Minor Majority
Jeg syns det er temmelig kjedelig, men så har jo jeg bare hørt på det i ny og ne mens jeg har vært inne hos Ole Jørgen og han har spilt det. Skal jeg høre mer på det? Tja... =)
Må nok gi det et par spinn til. Tar vi det inn er jeg nok hopp, sprett, tjo og hei med en gang. Neida. Det gir oss bredde å være litt uenig. Men det er fin musikk, det er det. Like fint som en søt liten pike som gjør alt riktig og hopper når du sier "gi meg mat, kjerring!!" pen å se på, ellers litt døll
Må nok gi det et par spinn til. Tar vi det inn er jeg nok hopp, sprett, tjo og hei med en gang. Neida. Det gir oss bredde å være litt uenig. Men det er fin musikk, det er det. Like fint som en søt liten pike som gjør alt riktig og hopper når du sier "gi meg mat, kjerring!!" pen å se på, ellers litt døll
Jan Kristian skrev: Like fint som en søt liten pike som gjør alt riktig og hopper når du sier "gi meg mat, kjerring!!" pen å se på, ellers litt døll
snakker du om morra di eller dama di nå? i get confused x)
Anywho: så kan dette være noe for folk som liker td. Tom McRae, Ane Brun, Minor Majority eller lignende.
sitter og hører på plata for første gang nå, og: hva slags tullprat er det du kommer med jan kristian?!?
dette er bare utrolig deilig musikk! tror dette kan bli en skikkelig gjenganger hos meg.
er ikke mye elektrisk her, men kjedelig er det ikke.
dette er bare utrolig deilig musikk! tror dette kan bli en skikkelig gjenganger hos meg.
er ikke mye elektrisk her, men kjedelig er det ikke.
Vel, de får gangene jeg har hørt det har jeg fått en følelse som sier: "Vel, dette er fint og koselig, men kom igjen, sett på noe med no mer liv i!!" så har jeg sagt til meg selv "Jamen, gi det nå et par sanger til, det skal jo være så bra." og så svarer jeg "okei da." men til slutt tar instinktet over, og jeg setter på Thieves and Liars, eller noe i den duren.
det blir som jeg alltid sier:
smaken er som baken............ min er finere enn din!
smaken er som baken............ min er finere enn din!
Side 1 av 1