Musikkapoteket
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Tell Your Friends

3 posters

Go down

Tell Your Friends Empty Tell Your Friends

Poste  Ole Jørgen Ons Mar 05, 2008 1:50 am

Bare en oppmuntring. Om ikke lenge (en uke eller to?) så kommer vi til å lansere musikkapoteket.no , og i den anledning til å kontakte forskjellige aviser/magasiner ol. hvis de skulle vært hyppe på å gjøre en sak. Så det er mye som skjer og ting kommer etter all sannsynelighet til å vokse. Viktig for oss å si i den anledning at dette blir for meg og Jan Kristian ikke først og fremst en mulighet til å selge masse plater til masse forskjellige folk, det er sweet det lizzom, men det det handler om i første omgang er å bygge opp et miljø og et nettverk rundt dette her. Det å kunne være ressurser for hverandre og andre, både når det gjelder musikk, tro, kultur forøvrig og trådene som går på kryss og tvers av det. Vet ikke hva du syns om løpet vi kjører, men din medvirken er det som kommer til å forbedre oss, og vi kommer fakta bare til å vokse. Og høres ut som en super cheesy reklame pitch, men helt serriøst så sier jeg vi helt spesifikk med tanke på alle oss som er en del av dette, ikke bare JK og meg.

So... fortell venna dine om hva vi driver med Wink



this message was brought to you by Brawndo! Brawndo - The Thirst Mutilitator, It's Got Electrolytes!


Sist endret av Ole Jørgen den Ons Mar 05, 2008 2:20 am, endret 3 ganger
Ole Jørgen
Ole Jørgen
MD-sama

Antall Innlegg : 313
Join date : 15.01.2008
Age : 39
Bosted : Oslo

http://www.last.fm/user/rockegompen/

Til Toppen Go down

Tell Your Friends Empty Re: Tell Your Friends

Poste  severin Ons Mar 05, 2008 1:52 am

ALLE hjerter gleder seg!!!Very Happy

severin
Fiend

Antall Innlegg : 24
Join date : 12.02.2008

Til Toppen Go down

Tell Your Friends Empty Re: Tell Your Friends

Poste  Jan Kristian Ons Mar 05, 2008 9:29 am

Jeg drikker Brawndo. Jeg var litt i tvil, men etter å ha sett den filmen så lurer jeg på om vi skal begynne å lage en lignende reklamefilm. Den var jo helt fantastisk.
Jan Kristian
Jan Kristian
MD-sama

Antall Innlegg : 302
Join date : 15.01.2008
Age : 39
Bosted : Oslo

http://www.last.fm/user/flygefizken

Til Toppen Go down

Tell Your Friends Empty Re: Tell Your Friends

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet