Musikkapoteketstand på Impuls!!
+3
Sven
SiljeMarie
Jan Kristian
7 posters
Side 1 av 1
Musikkapoteketstand på Impuls!!
Det er mulig det blir en Musikkapoteketstand på Impuls i Stavanger (og muligens i Oslo)! Ole Jørgen jobber med saken. Mer info om dette kommer etter hvert. Er det noen som har peiling på hvordan man mekker bannere og lager T-skjorter? Sven Erik, kan vi låne boomblasteren din?
Hipp hurra for god idé!
Dette er en GOD idé! Håper det blir noe av. Ole, make it happen!
SiljeMarie- Fishie
- Antall Innlegg : 1
Re: Musikkapoteketstand på Impuls!!
Ja det kan dere.
Sven- Trapstar
- Antall Innlegg : 56
hehe takk for blaster sven, og engasjement silje;) ang. dette så trenger jeg en Sofa til standen på Impuls Stavanger, om det er noen som har en fet sofa liggende til overs, eller som en kan avse den helga så si ifra så skal vi få kjørt den frem og tilbake
æsj, da ser det ut som om standen på impuls gikk i dass.
For de av dere som er på impuls i stavanger eller oslo dette året kommer jeg alikevel til å være i området med en boks med musikk-godis. Vi får en del nyheter inn nå rett rundt hjørnet så dette kan være en god mulighet til å unngå porto beløpet og sånn. Si ifra om du har lyst på noe spesielt, så tar jeg det med. Uansett: jeg er i området, lyst å høre på noe av musikken eller bare ta en prat så si ifra ^^
For de av dere som er på impuls i stavanger eller oslo dette året kommer jeg alikevel til å være i området med en boks med musikk-godis. Vi får en del nyheter inn nå rett rundt hjørnet så dette kan være en god mulighet til å unngå porto beløpet og sånn. Si ifra om du har lyst på noe spesielt, så tar jeg det med. Uansett: jeg er i området, lyst å høre på noe av musikken eller bare ta en prat så si ifra ^^
Impuls Stavanger forøvrig: Warlight og et band ved navn Thundershock kommer til å spille.
Warlight blir drittøfft, de skal spille i sidesalen (torget for de invidde), er sikkert nok av folk som ikke er helt vandt til musikken deres, så bli fan nå og støtt opp om giggen.
Thundershock er nytt for meg,og rimelig nye i alle fall. Det som er kult er at de er der hele uka og skal ha seminar og greier. Sjekk myspacen deres, er temmelig Surferoda møter kelly clarkson... blir sikkert skikkelig morro live^^
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=260979361
Warlight blir drittøfft, de skal spille i sidesalen (torget for de invidde), er sikkert nok av folk som ikke er helt vandt til musikken deres, så bli fan nå og støtt opp om giggen.
Thundershock er nytt for meg,og rimelig nye i alle fall. Det som er kult er at de er der hele uka og skal ha seminar og greier. Sjekk myspacen deres, er temmelig Surferoda møter kelly clarkson... blir sikkert skikkelig morro live^^
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=260979361
skal dere begynne å ha stand på festivaler fremover, burte dere anskaffe dere en booth-babe! da skal dere se at salget går til himmels!
m3ll4r- Fishie
- Antall Innlegg : 3
m3ll4r skrev:skal dere begynne å ha stand på festivaler fremover, burte dere anskaffe dere en booth-babe! da skal dere se at salget går til himmels!
Vil du være vår booth-babe?
vet ikke om det hadde sent salget til himmels.. heller den andre veien er jeg redd. men du kjenner jo så mange jenter Jank, så det skulle vel ikke være noe problem for deg å skaffe ei til standen deres!
m3ll4r- Fishie
- Antall Innlegg : 3
Vet ikke om det hadde sent de riktige signalene til verken forbrukerne våre, eller kjæresten min, er jeg redd
Hva med en musikkstandpredikant? Vil du være vår musikkstandpredikant?
Hva med en musikkstandpredikant? Vil du være vår musikkstandpredikant?
helst i skinnjakke kanskje da :p
Hans Andreas- Fishie
- Antall Innlegg : 2
"Jayne: I say Zoe gets naked.
Wash: No!
Jayne: I could get naked...?
Wash and Zoe: No!"
tror vi har noe å lære av Jayne her... vet ikke helt hva enda, men jeg er sikker på at vi kan ta det med videre...
Wash: No!
Jayne: I could get naked...?
Wash and Zoe: No!"
tror vi har noe å lære av Jayne her... vet ikke helt hva enda, men jeg er sikker på at vi kan ta det med videre...
Hehehehe.... det var en prisverdig scene. Jayne er helt sjef, han er helten, faktisk >)
har serien på dvd, men jeg er ikke så bra på å huske sitater som dere.
men jeg jeg må vel si meg enig:
the hero of canton, the man we call jayne!
kul serie!
(og veldig off topic...)
men jeg jeg må vel si meg enig:
the hero of canton, the man we call jayne!
kul serie!
(og veldig off topic...)
Hehehehehehee....... "Nice shot!" Jayne: "I was aiming for his head..."
Side 1 av 1